ליאת סולומון תיווך נדל”ן

המדריך: מה כדאי לעשות לפני שמוכרים את בית?

1. תיפטרו מדברים שאגרתם ואתם לא באמת צריכים

מכמה סיבות:

  • זה אומר שיהיו פחות דברים להעביר לבית הבא, מה שלא רק יקל על חייכם באריזה אלא גם יחסוך לכם כסף בהובלה.
  • בית עמוס ברהיטים וחפצים לא עובר טוב בתמונות ועוד יותר במציאות, עלול להרתיע לקוחות פוטנציאלים ולגרום להם להניח שהבית מוזנח ולא מטופח.

2. אין שני לרושם ראשוני, בייחוד כשזה מגיע ללקוחות פוטנציאלים

הדבר האחרון שתרצו זה שהלקוחות יבהלו ויגידו לעצמם איך בכלל שקלנו לרכוש את הבית הזה?!” עוד לפני שהם נכנסו לבית.

לכן אתם חייבים לדאוג לנראות החיצונית של הבית לפחות כמו שאתם דואגים לנראות הפנימית.

ואני מתכוונת לטיפוח החצר הקדמית והאחורית, עציצים וסידור כללי.

3. העצימו את ערך הבית

הרי אתם רוצים שמחיר הבית יהיה ריאלי ותואם למצבו

ולכן חשוב להוסיף לו ערך בכל מקום שתוכלו.

הכוונה היא לתיקון נזקים ושיפור הדברים הקיימים (כגון רטיבות / תיקוני צבע וכו’).

בהרבה מקרים זה אף יכול להוות גורם מכריע ברכישת בית.

השקעה מינימלית תביא לתוצאה מקסימלית

4. לנקות, לנקות ועוד פעם לנקות

לא תוכלו להתחמק מזה, אם אתם רוצים למכור את הבית שלכם אתם חייבים לנקות אותו לפני שלקוחות מגיעים.

זה כולל את החצר, החלונות וגם מקומות יחסית נסתרים בבית שאתם חושבים שאף אחד לא רואה.

כיף זה לא אבל הכרחי למכירת בית זה כן.

הכל מסתכם במסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות,

בית נקי – מזמין, בית מלוכלך – מרתיע.

5. סדרו וארגנו את הבית

שימו מצעים נקיים, סדרו את הוילונות, כסחו את הדשא.

גם תאורה יכולה מאוד להוסיף, פתחו את החלונות בבית למען אוויר ותנועה של החוץ בתוך פנים הבית, מה שיוצר אווירה נעימה, מרווחת, פסטורלית וביתית.

אפילו ריח הבית יכול להוות השפעה על הרגשת הלקוח בעת כניסתו לבית וגם בזה צריך להתחשב.

צריך להחשיב לקוחות כאורחים לכל דבר ועניין,

הבית צריך להיות מסודר ומאורגן ובו זמנית מזמין, ביתי וחם.

בית שכאשר הלקוחות יכנסו אליו הם ירגישו בו בבית וזוהי כל מטרתנו.

@lsrealestae